Svar på tal

Kommentar från inlägget "Patrik & Bella", filmen där Patrik rider min unghäst

Haha jaa man märker ju att du inte vet allting om det här som du tror. Om jag nu inte hade tålamod med Tom varför slet jag då med honom i över två år? När han kom var han rena katastrofen och så mycket motgångar jag fått med honom men som jag lärt mig så mkt av vet du ingenting om. Varför jag köpte Bella var för att börja om på nytt helt, med en unghäst att jobba med, och utvecklas med. Att köpa som första häst kan verka konstigt men jag köpte henne av min tränare, provade henne o red henne regelbundet hos honom dom första månaderna så att han åxå såg att vi passade ihop och att jag red henne bra. Han skulle aldrig sålt henne till oss annars. Detta beteende hon har nu är tillfälligt, hon är unghäst för guds skull! Och ev. så har hon ont i munnen och då förstår jag att hon protesterar.. Det skulle iaf jag göra.

Och jag föredrar såna som vågar stå för det man tycker.
                                                                            

Kommentarer
isabell säger:

anonyma suck

2010-03-18 | 16:27:04
Bloggadress: http://isabellharmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback