Patrik & Bella



Hoppas att det funkar ;)

Kommentarer
a english reader säger:

what a crazy horse! and soo cute!

2010-03-15 | 19:46:23
Anonym säger:

varför i hela friden har du köpt dig den där hästen, du som inte ens hade tålamod med Tom?!

2010-03-17 | 19:19:59
emma fors säger:

VA FAN GÖR HAN VID 2:40? vilken hästhållning säger jag bara...... hästne är ju helt klart inte ridbartmässig att ens styra emot ett hinder och sen piska den för det? får gåshud av sånt här. det är en unghäst!!! den har säkert växtverk som de flesta unghästarna har, eller en vargtand eller två, eller träningsverk, hjärtat slår i 100000, unghästarna spöar man inte för såna grejer! fy säger jag bara, skulle aldrig tillåta någon sitta upp på min häst och sedan piska den på det sättet, ta tyglarna i en hand och drämma till den så hårt man kan multipla gånger, hoppas du reagerade, tycker du är en duktig ryttare. förstår inte hur mer folk inte kunnat reagerat på detta klippet. hoppas du stod upp för din häst i det läget. önskar er lycka till i framtiden.

2010-04-10 | 14:41:44
Bloggadress: http://forzi.blogg.se/
emma fors säger:

förra inlägget lät rätt så hårt, men jag sammanfattar det: man måste ha en jäkla bra anledning för att lära "hyfs" till en häst genom det sättet. :)

2010-04-10 | 14:50:17
Bloggadress: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback