I hear your heart beat

Hej kära blogg!
 
Senast jag kikade in här så har Malins hemsida blivit klar, så kolla in den på www.gardsfin.se! Har även gjort nya prislistor till henne som blev klara och utskrivna i måndags :)
 
Annars då? Jo jag har hunnit med två tävlingar sen sist, en i Tidaholm den 8 september. Hoppade 1,10m men deras underlag är så jävla kasst, jättesynd på en fin anläggning! Så vågar inte rida honom ordentligt för min häst kan lätt bli väldigt hetsig så kändes inte alls bra. Fick två ner och det såg bättre ut än vad det kändes! Usch så jag tänker inte åka dit igen förrän dom fixar underlaget.
 
I söndags var det andra omgången av Ridsportallsvenskan Div.II. Jag hoppade även då bara en klass, 1,10m för laget. Han var jättefin på framhoppningen och sen på banan blev han h-y-s-t-e-r-i-s-k! Jäävlar vad han ladda, jesus alltså! Petade första hindret, sen resten av banan felfri fram till hinder nummer åtta, Ikaros drar på och jag låter honom göra det men ångrar mig sen och börjar korta, kommer alldeles för nära och fanns inte en chans att han hade kunnat klara det felfritt så vi rev det. Laget slutade på 16 fel och blev 8a av 14 lag men vi ligger ändå tvåa totalt! Vi blev ju placerade tvåa i Gäsene så blir spännande inför sista omgången som är på hemmaplan den 13 oktober :)
 
En bild på mig och Ikaros i Bankeryd, 1,10m och det här hindret river vi, tyckte det kändes passande ;)
 
Trodde min helg skulle bli händelselös men fick erbjudande om jobb så kommer jobba både fredag, lördag och söndag på Viltmat! Och på lördag kväll ska jag även vara barnvakt! 
 
Ha det fint, godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback