A whole new world

Hej på er!
 
Har haft fullt upp hela helgen! Som jag sa jobbade jag på Viltmat under Matfestivalen i Skövde fredag & lördag. På fredagen jobbade jag mellan kl 14-23.45 och i lördags 11-02! Haha kan säga att när jag kom hem på lördagen var jag reeedigt trött ;) Men så kul har det varit! Och väldigt mycket folk. Stog i kassan båda dagarna och jag drömde om matkuponger och kvitton ;)
 
I söndags var det bara att kliva upp ur sängen igen, fast vid halv tolv istället ;) Gjorde mig iordning sen åkte jag och mamma till Göteborg. Jag skulle nämligen på en antagningsintervju för Makeupstudion. Det är en makeupartist-skola som finns i Stockholm, Göteborg och Malmö och att bli MUA har varit en dröm för mig sen säkert 4 år tillbaka. Var ganska nervös när jag kom dit men blev ännu mer nervös när Annacarin (som intervjuade mig) berättade att jag skulle få besked direkt. Shit tänkte jag, men JAG KOM IN!!!! Min make up artistutbildning börjar den 20 januari och avslutas någon gång i april :) Känns helt overkligt att faktiskt skriva det här, har nog inte fattat det än riktigt!
 
 
I måndags och igår har jag varit hos Malin och grejat med hennes hemsida och varit på en promenad med Ida, hennes dotter :) Självklart har jag varit hos Ikaros åxå men den här stackars hemsidan kan gå mig på nerverna men nu har jag precis löst gåtan hur man lägger till och hittar nya typsnitt! Tack gud, nu är den svinsnygg om jag får säga det själv :)
 
Nej, nu måste jag faktiskt sova, är helt slut efter ett Easyline-pass på Form ikväll åxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback