May the odds be ever in your favor

Hej kära blogg!
 
Snacka om att ha blivit bortglömd på senare dar ;) Men har sen den 15 november inte varit hemma en enda helg, eller jo, sista helgen i november då det var meningen att jag skulle tävlat sista tävlingen för iår men låg då hemma med feber istället -.- Och vad har jag gjort varje helg då? Jo, JOBBAT! Fre-sön varje helg på Viltmat som nu befinner sig på Jul på Liseberg :) Svinkul är det och eftersom dom även har en övernattningslägenhet så är jag inte hemma någonting på helgerna :) På veckorna har jag jobbat lite på Robert Bengtssons lager med att packa diverse olika julsaker som företag beställt, så under hela december har jag haft två jobb, sweet!
 
Vad har hänt annars då? Jo jag har sökt jobb på Liseberg inför sommarsäsongen! Just nu är ju bara arebstplatsen Liseberg, jag jobbar ju för Viltmat men hoppas nu på att få jobba för Liseberg i sommar :) Och om en månad och 3 dagar börjar jag min utbildning till Make up artist!! Orkar inte vänta längre nuuu!
 
Under hela December har Ikaros haft vintervila eftersom jag ränner fram och tillbaka till Göteborg tre dagar i veckan men ska börja rida honom igen efter julafton, slutar jobba på Liseberg den 23 december :)
 
Jag har även varit på bio, Catching Fire, som var så bra att jag inte orkade vänta på tredje och sista filmen att jag köote boken med hela trilogin, har snart läst ut den! Fick med två andra böcker också som jag verkligen ser fram emot att få läsa, älskar böcker om förintelsen, så sjukt gripande!
 
Det var allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback