Gothenburg Horse Show

Yes, I'm alive! Mitt knä är skit, har inte gett med sig helt än, suger. Och i måndags när jag skulle gå igenom gymmet med Henke blev jag sjuk.
 
Hur som helst, i frdags efter att kursstarten för Svenska 2 på lärcenter varit åkte jag, mamma och syrran till Göteborg Horse Show, köpte ett träns och tyglar, sporrar, halsband till Lexi, Star Riderridbyxor och sen träffade jag Tyra Sjöstedt åxå! Köpte hennes bok och fick den signerad, läste ut den samma dag ;)
Dessutom var det en världscupomgång och Ninja La Silla avtackades, fick kämpa ordentligt mot tårarna! Fina Ninja vad vi kommer sakna dig <3
Det måste jag ju berätta åxå, när showen var slut inne på arenan var mässan stängd så vi var tvungna att gå en annan väg ut, genom VIP:en. Och fy vad det stank sprit där!  Helt insane! Bara en parentes det där men ipmänniskorna har ju bevisligen trevligt där ;)
 
Så nu har jag skrivit lite, igår var jag på världscupfinalen i scandinavium åxå plus köpte några fler saker :) Mer om det senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback