Gandalf the Grey

Goddagens på er!
 
Om jag känner mig själv rätt så ligger jag och sover fortfarande men jag fixade ett tidsinställt igår som ni får läsa nu :)
Idag ska jag ju som sagt ut och rida i eftermiddag, en sväng ute blir det då. Sen ska jag åka ner till träningskompaniet och fixa gymkort där! På tiden, har tänk skaffa det i flera månader nu men har aldrig blivit av men nu jäklar ska det tränas här! Jag behöver sannerligen få tillbaka mina fina magmuskler jag hade som 15/16-åring :)
.
Annars är det inget speciellt inbokat mer idag, skönt med tanke på gårdagen. Min energi tar slut så jäkla fort, så tråkigt men det är bara att kämpa vidare. Keep on fighting all day, every day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback