Columbus var mitt namn

Tja!
.
Anledningen till att jag inte bloggade i söndags: gick och la mig 16.30 och sov till 09.30, alltså 17 timmar i sträck! Jag var heeelt slut! Men tävlingen gick bra, det var kasst underlag och Ikaros tappade bakbenen fyra gånger på grund av det men vi fick bara en rivning i omhoppningen så det är jag nöjd med, var ju vår fjärde 1,10 ihop så :)
 
Efter tävlingen så gick jag på promenad med hundarna, Albin och Vilgot, fruktansvärt söta ungar det där! Sen vidare till Lukas som fyllt ett år :)
 
Igår var jag först hos Eva på Lärcenter och sen åkte jag äntligen till TK och fixade gymkort! På kvällen var det cheerträning och där skadade jag knäet -.- Har ont och det gör ännu ondare ju mer jag går på det, och jag som tänkt köra BodyPump ikväll. Det är Melinda med sin vanliga tur (y)
 
Nu har jag intagit soffmode med två vovvar och två katter, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback