Konstnatta och pitepalt

Hey dude!
Har vart några riktigt jobbiga dagar men jag kämpar på och kommer igen! Igår var jag, Matilda & Jossen på konstnatta och sen när vi tröttnat åkte vi hem till Weberg och spela "med andra ord" och tillslut kom Erik åxå :) Sen åkte vi till donken innan vi drog oss hemåt :) Mysig kväll, jag har världens bästa vänner ♥
Nu ska jag snart dra iväg till farmor för att äta pitepalt igen!! Det är det enda braiga med hösten, pitepalt och mysiga höstkläder hihi :) Så jag har satt mig på svält i ett dygn nu för att orka äta så många som möjligt. SKOJJA! Men jag har inte ätit någon frukost iallafall ;)
.
Och i typ förrgår natt fick jag ett PM på Facebook från Astrid som berättade att Heartland-böckerna som vi nördade när vi var yngre har blivit en serie (dom handlar om Amy vars mamma håller på med horsemanship på deras ranch Heartland och hon dör när dom ska rädda en häst). Så jag kollade på första avsnittet igår och det var sååå bra!! Så nu tittar jag på The OC, The Vampire Diaries, Prison Break, Hitler's Holocaust och Heartland typ samtidigt :P Jag älskar serier för hur många gånger man än kollar så är det alltid några avsnitt i varje säsong som man typ glömmer av! :D
.
Så nu måste jag kila, have a good day! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback