Heaven's got a plan for you

Hej kära blogg!
 
Du har varit lite bortglömd, helt enkelt för att jag legat i min säng två veckor i sträck och varit sjuk. För en vecka sen var jag och tog massa prover och det visade sig att jag har järnbrist, igen -.- Hade det förra hösten/vintern också och det har ju med min psykiska ohälsa att göra. Så nu har jag fått tabletter utskrivet som jag ska käka, tjoho ännu mer tabletter. Nej men igår var jag tillräckligt frisk för att hoppträna och vara med på cheerleadingen igen. Saknat båda som as! Sjukt jobbig cheerträning dock men de va kul o va igång igen :)
.
Tänkte skriva lite update om mig, och min "psykiska ohälsa" som det så fint kallas. Jag är ju inne i en depression som gått från jävligt djup till bara vanlig kan man säga. Är helt klart på rätt spår men det är lång väg kvar. Kan säga såhär att mina två överlevnadsfaktorer har vart Ikaros och mamma. Och sen jag började med cheerleadingen så har jag fått en helt ny livsglädje, dels genom själva sporten som är så rolig och dels för mina lagkamrater, ni äger och ger sån positiv energi till mig så om nån av er läser det här, ta åt er! Ni betyder massor för mig :)
.
Idag ska jag ut till stallet, måste klippa Ikaros idag och jogga honom lite efter träningen igår. Den gick förövrigt jättebra, han var sjuuukt pigg dock men det är förståeligt :) På lördag ska vi tävla!
Min älskade prins ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback