Weta Workshop och Gollum

Goddagens :)
Skönt väder även idag, tog ju sån tid innan jag kom upp på hästryggen igår så jag fick rida inne men ska försöka komma ut lite snabbare idag så jag kan rida på utebanan, mycket roligare! Det tycker Ikaros också, det är lättare att hitta saker o titta på ute så han kan smita undan arbetet en liten stund ;)
.
Nu sitter jag i källaren med en sovande hund och två sovande kattungar och kollar på Sagan om de två tornens extramaterial. Eller första skivan som är på fem o en halv timme ;) Just nu är Gollum i centrum och hur han skapades, innan var det om Weta Workshop, stället i Nya Zeeland som gjort alla latexmasker, ben, armar, alla rustningar, svärd, ALL rekvisita i de tre filmerna, så jävla coolt o se!
.
I eftermiddag kommer Lizzies lillasyster Tessie hit med Sanna och sen ska jag ut till stallet och rida. Nått mer händer väl inte idag.
Nu ska jag fortsätta kolla på Gollum, köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback