Still so far away

Jag är så sjuuukt trött! Halv tre var jag hos optikern för synundersökning+beställning av nya linser. Kl 15 hämtade jag mamma från jobbet och vi åkte upp till stan, hon lämnade tillbaka lite kläder, köpte smycken för sitt presentkort, sen gick vi till Hemtex och träffa min moster Mia, ska börja praktisera hos henne två dagar i veckan om två veckor, ska bli superkul :) Sen kila jag in på expert för o använda mitt presentkort jag fick i julklapp och jag köpte andra säsongen av OC för endast 99kr! Då blev jag glaaad!
Åkte hem, bytte om och direkt ut till stallet, pussade på Ikaros och fixade hans saker. Kom ut dit idag och såg att en ridskolehästs box var tom. Lilla Julia blev avlivad igår, hoppas du mår bättre nu♥
.
Nu är jag så trött så jag knappt vet vad jag heter, ska bädda ner mig i soffan hos katterna och kika OC :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback