Min bästa söta fläckiga Ikaros ♥

Inget videoinlägg nu, för nu har jag pratat live så de räcker o blir över ett tag ;)
Ikväll var de som sagt hoppträning på Ikaros, första sen i höstas och om han var pigg? JA! Men som den hopptokiga häst han är borde han ju gjort lite mer än att bara springa fort men nej, ingenting, inte ens minsta försök till o bocka eller nått och asså åh det var bara så kul o va igång igen! :D Jag tänkte på de när jag hade ridit klart att Ikaros är fan det bästa som hänt mig, han är min rehabilitering och jag har kommit en bra bit på att lämna skräckslagen och komma tillbaka till den jag var innan Bella. Jag kan hoppa, han kan vila tre veckor i streck utan och bocka av en eller ens va hysteriskt pigg, jag kan rida ut i helt nya miljöer och han är ändå den minst rädda, jag kan rida dressyr, vissa dagar kan han gå väldigt bra, bara jag är motiverad, hoppa terräng, racea över ett fält och han skulle aldrig aldrig göra något för o va dum. Jag behöver inte vara rädd att han helt plötsligt ska flyga i luften eller börja bocka när man gallopperar ute eller nått. Han är fan den bästa som finns ♥
Världens underbaraste varelse!
.
Och tack Lisa för att du hade tålamod med mig när vi gång på gång ville prova honom igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback