From everyone except my sister

Life's a mess.
.
Goddag!
Nu började jag blotta min själ i en mening men tänkte skona mina läsare så jag raderade den. Jag ska nog fanimej införa vänskapskort, samma som körkort, att man först måste bevisa att man klarar av uppgiften innan man får köra på på egen hand. Några skulle jag godkänna, resten kan ju fortsätta leka 8-åringar.
.
Igår va ingen bra dag, idag är ingen bra dag heller. Men okej nu ska jag bli på lite bättre humör. Kl 19 idag ska jag o mamma till stadsteatern och kolla in Ållebergsgymnasiets konsert Crazy in love. Matilda är ju med o skakar rumpa och hon har ju visat några gånger här hemma, men skulle liksom vilja se resten åxå ;) Så det blir nog kul iallafall :)
Nu ska jag åka ut till stallet, tänker inte rida idag när jag är på det här humöret för då kommer allt gå ut över Ikaros och de får inte hända.
.
Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback