All the roads we are travelin'

Har inte bloggat på en vecka insåg jag nu så tänkte slänga upp nått här ;)
Har iof inte hänt så mycket så vad jag ska skriva har jag ingen aning om. Ska ut till stallet nu och pyssla om Ikaros, klippte honom för nån dag sen men har inte kommit igång o rida än för jag har så ont i halsen. Syrran har halsfluss och päronen trodde jag hade de åxå. Dock bestämde jag själv att jag mår bättre för jag vill inte till doktorn. Så halsen får helt enkelt bli bra nu.
.
Det blir bara ljusare och ljusare ute, så snart ska jag komma igång o rida ordentligt så jag kan börja tävla lite smått, längtar faktiskt :)
.
Småkatterna bara växer och växer, busar en massa men är så himla sociala på samma gång, jätteroligt :) Ska fixa försäkring till om små sen ska dom nog få komma ut för första gången. Dom har ju fått träffa vår andra katt Findus, som förövrigt är en tjej och dom är ju inte hennes favorit direkt ;) Men låter dom henne va i fred så händer inget :)
.
Sluttjatat, nu stallet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback