Falsterbo Horse Show 2012

Nu var det sådär längesen jag bloggade igen men jag har ju faktiskt vart på semester en vecka i Falsterbo, asgött har de vart! Ingen fest alls nästan men de behövdes liksom inte :) Sverige vann ju nationshoppningen på fredagen! Shit vilket ös det var, SVERIGE! Och Jens Fredricsson & Lunatic var ju kungar, no doubt :)
Filmen från när dom rider felfritt i första omgången. Andra filmen är från omhoppningen
Omhoppningen
.
För övrigt har vi shoppat, såklart! Till mig själv fick jag med mig en OnePiece i USA mönster, skitmysig! Och en Animokavaj, kärlek♥ Hittade bara bra bilder på de blåa men jag har köpt en svart.
Hittade den på Varbergs ridsport där dom hade total utförsäljning med 40% på alla kavajer så jag fick den för 2600 och den kostar 4449 ny, så ett riiiktigt kap! Och de är en helt ny modell från Animos Spring/Summer 2012 kollektion så jag hade riktig tur :D
Min OnePiece
Och kavajen
.
Ikaros har fått:
Svart schabrak att ha till tävling, kostade 649:- nytt men det var lite trasigt så istället för 30% fick jag 50% på de :)
Bomulls- & regntäcke från Börjes
Svettäcke från Globus
Vardagsgrimma från HL
Lädergrimma från Hansbo
Ikaros & Lillen har också fått sånt där slickgodis i runda burkar, Ikaros älskar den med mintsmak!
.
Förövrigt så har hela familjen utom Peter varit sjuka under veckan i Falsterbo, bläää! Och på lördagen åkte ju jag till Göteborg på konsert så min hälsa blev ju inte bättre direkt. Eller jo jag mådde jääävligt bra under själva konserten haha! Men dagen efter ;) Men det kommer i ett eget inlägg :)
Nu ska jag se klart på Game of Thrones och sen sova :)
.
En bild från Falsterbo då alla käkade pizza, hela 26 pizzor var vi och hämtade och skapade sen det längsta långbordet i Sveriges historia haha!
Moa, Sofie och jag i solen men varsin cider innan fest :)
.
Robin Ingvarsson!
.
Smilla hejar på Sverige under Nations Cup, haha! Söthunden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback