Thailand

Varje gång jag har skrivit rubriken till ett inlägg så har jag tänkt, iallafall i 75% av fallen att den där texten har ju inget med inlägget o göra egentligen, det är bara det första jag hör eller kommer o tänka på när jag ska skriva rubriken. Och varje gpng den tanken kommer upp så tänker jag att jag kanske borde ändra på de? Men näe, varför skulle jag egentligen, jag får bli som de flesta andra bloggare fast tvärtom, lika sällan som dom skriver typ en bit från en låt som rubrik, så skriver jag en passande rubrik till inlägget jag just skrivit.
.
Men nu så fick det bli en passande rubrik. Jag har nämligen börjat titta på filmen från när min familj var i Thailand (i mars iår är det två år sen). Vår filmkamera gick nämligen sönder när vi kom hem så filmerna har fortfarande legat kvar på dom små banden man spelar in på, men nu har vi fått låna en så att vi kan föra över dom till hårddisken på dvdn.
Och jag säger bara guuuud vad jag längtar tillbaka dit! Älskar det landet! För satan vad brun jag var då, så bruna ben har jag nog aldrig haft och, förlåt nu, eller nej jag tänker inte ursäkta mig själv föresten, vad snygg jag är när jag bara är lite solbränd, speciellt för att jag är blond!
Och det här, att jag säger att jag själv är snygg har nog aldrig hänt förut, men ett steg i rätt riktning, jag måste börja ta för mig!
.
Pappa har ju sagt att när han fyller 50 så ska vi åka tillbaka dit, han fyller 47 i år.. Mamma säger att om vi inte hade några hästar så skulle vi kunna åka på två såna resor per år, vilket är sant. Helt sjukt egentligen. Men vad skulle vi ta vägen resten av tiden på året?
.
Min drömresa vore ju att åka till Karibien och dyka i det turkosblåa havet och bo på flera olika öar där. Så nästa gång jag åker utomlands, till typ Thailand eller liknande så ska jag ta dykarcertifikat.
Jag tycker jag ser skitblek ut på bilden, jämfört ,mot hur jag ser ut på filmen. Sen så är ju kameran bilden är tagen med inte den bästa. Ibland kan man se ut som en vaxdocka på korten om man har tur -.-
Nu ska jag se klart på Tarzan sen sova :)

Kommentarer
Ronja säger:

du är fin!

2012-01-16 | 19:20:05
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback