Min älskade Tom♥

Klickade in på min youtube-kanal och hittade detta klippet från Augusti 2008 när jag & Tom vann vår första tävling, en LB. Det var en jäkligt bra dag! På den tiden så stog Tom på Holma, även Lucky (Andreas ponny) och Lallie (Sofies ponny) så de va extra kul att vi tre tog placeringarna i den klassen :)
Ponnytiden var underbar♥
Kan ju likagärna lägga ut min LB-runda åxå :)
Olus att jag hitta hans försäljningsfilm, såhär såg han ut innan jag fick honom. Och om jag får säga det själv så fick jag ganska bra ordning på hans kropp och muskler tillslut :)
.
Och det starkaste minnet med Tom har jag från en privatträning för Johan Lundh, dagen efter att jag hade slutat 9an, då jag var ganska osäker i min ridning hur jag skulle övertyga honom o hoppa i vissa lägen. Oxrar var ju jobbigast så efter 45 min hade vi inte hoppat någon bana men mycket tekniskt och sen komma på en oxer ur vänstersväng, sen en oxer ur högersväng. Tillslut låg båda två på 140 cm (Tom var 148cm i mankhöjd) och minst 110 cm breda. Den känslan när man kommer heeelt perfekt över såna dunderhinder, det är samma känsla som att flyga.
.
Min fina lilla underbara Tom, på din tid mådde jag bra. Jag saknar dig så♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback