I want to break free

Det här med bloggen blir bara sämre och sämre men asså, jag orkar inte. Så eh ja, ni får väl ha lite överseende.
Hur som helst så händer det inget speciellt, Filip har åkt tillbaka till Grekland :/ Imorn sticker jag till farmor vid elva och lagar pitepalt med henne :) Resten av familjen drar på stallmöte så jag är ledsen men får dissa de imorn. Jag har ikväll blivit totalägd på Yatsy, vunnit med 76.000 kr på Disney-monopol över Emelie och kollat på Anne Frank med henne. Nu ska jag försöka sova en stund, hoppas sannerligen att det inte blir för många mål i hockeymatchen för då kommer jag inte få sova någonting, min käre far sitter nämligen o kollar och han vet inte vad tyst betyder i stridens hetta..
Idag gick han även runt med dammsugaren och sjöng "I want to break free", hm.. Min familj är.. lite speciell ibland, men vi har förbannat kul också! Sen fem sekunder senare kan alla försvinna in i varsitt rum och vara rosenrasande.
Jag ska göra som katten, gå och lägga mig så ha de så bra, jag försöker må bättre för varje dag, inga större framsteg det senaste dock men godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback