Ett framsteg blir ett bakslag

Jag veeet att klockan är supermycket och jag är skittrött men jag kan inte sova. Varför? Jo för jag vill bara gå och kräkas *ursäkta om någon satt och åt nått gott när ni läste detta*. Usch o fy fan, har ätit alldeles för mycket idag, först pitepalt hos farmor och sen en bit opizza nu på kvällen, så mycket brukar jag inte få i mig så är väl därför.
Idag var hela familjen Hellberg i Lidköping och hälsa på Frodo & Bilbo :) Dom hade inte vuxit mycket alls faktiskt men blivit rääätt mycket mer ordentligt busiga! Om två veckor får dom flytta hem till mig :) Sen åkte vi och köpte pizza och spela monopol, jag gick från nääästan konkurs till 110.000 kr till att förlora mot syrran, dock var jag så trött att jag knappt märkte de ;)
.
Väldigt snart ska jag sätta igång Ikaros också, han har ju haft svampinfektion på några ställen på kroppen, pga det fuktiga vädret men nu är det bara ett ställe kvar som ska bli bra, sen så. Saknar det ganska ordentligt nu, plus att jag vill tävla! Och nu i år slipper jag säkerhetsvästen åxå, gött? Jao!
.
Hade nog inget mer o berätta för tillfället. Nu ska jag gå och stoppa fingrarna i halsen (skojjar lite halvt, blir snart depserat efter o må bra)  och försöka sova lite. imorn blire mat hos mormor&morfar.
Jag försöker bli piggare och må bättre för varje dag, inte jättelätt men jag försöker se positivt så mycket det går. Jag vet att jag låter så himla glad och som att jag inte har några bekymmer på bloggen, men jag blir sån. Jag liksom döljer mina jobbiga sidor för att ingen ska kunna utnyttja mig och trampa ännu mer på dom. Dock lyckas ju folk med det ändå så försöker lära mig själv att vara ärlig, både mot mig själv och till omgivningen. DET börjar gå bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback