This is Damon

Den största anledningen till att jag inte tatt bort min bilddagbok är för att det är så sjuukt kul oh se tillbaka hur det var för två, tre år sen. Tillbaka till Gittan-tiden på kyrkerör, hur det var under den fantastiska ponnytiden fylld med tävlingar och träningar, en bästa vän, skräckkvällar under somrarna, då jag minst 10 gånger i månaden skadade mig ibland av otur, ibland av ren klumpighet. Men samtidigt hade jag en väldigt jobbig period då jag sökte bekräftelse på vem jag var, om jag dög som den jag var och hade så sjuuukt dålig självkänsla. But still, jag hade gjort vad som helst för att spola tillbaka tiden till då.
.
Kikar på.. Vampire Diaries! SKräll? Hm, njaaa. Men idag hittade jag äääntligen mina OC-skivor med alla säsonger, dom har vart borta aslänge men nu hitta jag dom. Så kanske, men bara kanske, blir det lite variation i vilken serie jag väljer att titta på ;)
.
Nu ska jag ut med Lizzie på en promenad, puss :)
Bjuder på färska (cam)bilder på mig och Damon :)) Lexi ville inte riktigt fastna på bild idag ;)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback