Jag ser dig

Hallå hallå
Idag är det onsdag och inte så speciell dag faktiskt, ska rida Ikaros senare och eh.. Sen kommer väl Matilda ringa någongång under dagen, ska festa med henne på fredag, wihooo! Har inte festat på aslänge så jag kommer väl vara sådär dödligt lättpåverkad som jag var när jag började festa haha ;) Eller det jag kall inte lättpåverkad är inte mycket det heller så. Öhm nu slutar vi prata om det! Syrran och mamma drar till Falkenberg på fredag så de är bara jag och pappa hemma hela helgen.
.
Imorgon är det torsdag vilket innebär hoppträning, när nästa tävling är vet jag inte, får kolla tdb lite. Om jag fick bestämma skulle de bli nästa helg!
Ha en bra dag! :)
.
P.S. IDAG SLÄPPS Jag är inte rädd för mörkret woooooooohooooo!!! Under presskonferensen igår sa Jocke Berg: "Ju mer vin man dricker desto bättre bli låtarna"
Och 999, Petroleum, Jag ser dig, Isis & Bast och Tänd på har ju varit to die for så resten blir nog bra dom med! GAAAAAH som jag har längtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback