I invite you to a world where there is no such thing as time

Idag var jag uppe vid halv nio, sov fruktansvärt dåligt i natt så redigt trött var jag. Kl 9 satt jag i tandläkaren stol, han skrapade bort tandsten och gav mig ett sköljmedel för mitt tandkött börjar blöda så himla lätt. Sen hade jag visst ett litet hål men det var för litet för o behöva lagas, skönt.
.
Sen åkte jag direkt därifrån till stallet och gjorde Ikaros alla saker, åkte hem och gick ut med Lizzie sen däckade hon och jag i soffan. Glömde av att ställa klockan för jag skulle hämta mamma på jobbet för hon hade ingen bil plus att ljudet på min mobil var av men hon lyckades ta sig hem ändå och väckte mig vid ett. Jag var så trött så jag gick och la mig i sängen istället och vaknade inte förrän vid fyra igen.
.
Vid halv 7 draget ringer Matilda och säger att jag måste pallra mig upp ur soffan och åka ut och rida. Vilket jag gjorde och Ikaros var superfin idag! Körde dressyr med tre travbommar men han är alltid roligast i galoppen ;) Så eftersom han var så duktig fick han hoppa igenom serien som stod i ridhuset. Imorn blir det hoppträning!
.
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa bok sen sooova, puss!
Kolla vad små mina katter var en gång i tiden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback