Her name is Alice

Tja!
Idag är det fredag och för min del står fix med Ikaros på svhemat, ska ju tävla imorn så ska ut och duscha honom sen. Måste bara se nya Vampire Diaries avsnittet först ;)
Ikväll ska jag hänga med Tildan. Punkt.
.
Väntar på en massa paket åxå, köpte ju en gammal telefon från Tradera och den ska fraktas hela vägen från Skåne så de tar ju några dar men det är påväg. Sen Jeffrey Campbell skorna hela vägen från USA men har fått mejl om att dom är postade så de är bara o vänta! Ska bli satans spännande o se om jag måste betala någon tull när jag hämtar ut dom, läste en massa men fatta inte såå himla mycket. Såg nånstans att om det inte kostar över 1400 kr så behöver man inte betala någon tull så vi får la se ;)
Sen har jag ju skickat Ikaos tagel till horsetail.blogg.se som ska göra ett armband :) Spännande!
.
Nu blir det Damon-kik innan jag drar till stallet :)
.
Dom 999 saker jag jag aldrig skulle göra
Dom vägs upp av 999 saker värre saker jag redan har gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback