Tell me what you need

Har inte bloggat på några dar nu, i fredags så var jag först i skolan, veckans segaste dag! Åkte hem och direkt till stallet och gjorde iordning Ikaros. Åkte sen till SKövde med mamma o syrran o köpte nya skor, asnajjs! Dock kan jag inte använda dom så mycket än för min fot bråkar ju fortfarande.. Bild på dom kommer väl upp nån gång ;))
-
Igår däremot så åkte jag ut till stallet med Matilda och det stog några hinder i ridhuset så vi hoppa lite! Ikaros tyckte de va skiiiitkul! Och jag med (a) Helvete vad jag saknat de!
Efter stallet åkte jag & Tildan till Skövde och såg Jag saknar dig på bio :) Den var bra och Matilda lipa hela tiden men jag grät inte en enda gång, rätt förvånad faktiskt..
En bild från i torsdags (:
Idag sk ajag ut o rida och ikväll blir de Idol-tittande, have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback