I walk alone

Det visade sig att ingen i trion var i skolan igår, första gången i världshistorien som det händer? Men idag var alla där, för att börja 09.30 med matte och sluta 12.15 med engelska. Värd dag? Jag tog med Evelina i bilen och skjutsade hem henne snäll som jag är ;) Hemma i Falköping hämta jag mamma och vi drog upp till stan en snabbis, sen skjutsa jag hem henne för hon skulle käka lunch och jag drog en snabb sväng förbi stallet och fixxade Ikaros saker, innan jag åkte hem igen. Jesus vad bil jag har kört idag!

 

Jag och syrran fastnade framför Scream 4 sen kila hon iväg o plugga för hon har prov imorn? Ööööhh hon har gått typ en vecka i skolan och har redan prov? Och jag gnäller över att behöva läsa två sidor engelska till imorn? Hmm..

Jag däckade framför Djävulen bär Prada, dock i typ bara 20 min så den ofrivilliga däckningen blev en liten powernap istället, gött! Fast jag är fortfarande trött.. Så nån riktig powernap var de nog inte.

Imorn ska jag gå i skolan. Jag börjar 8.00 med matte och slutar ca 10.30 med engelska. Vääärd dag även imorn men fy satan vad gött de ska bli o få komma hem så tidigt imorn! Undrar om pappa vill låna ut bilen..

 

Nyvaken och fräsh som fan men de bjuder jag på ;)

 

 

Ska gå en promenixx med Lizzie nu, så för att detta inlägget inte ska bli tråkigt så bjuds det på en valpbild på henne :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback