From what I've tasted of desire

Godmorgon eller goddag, vet inte riktigt men jag vakande första gången kl 4 inatt, blöö. Sen vaknade jag kl 8 nästa gång och vid halv elva somnade jag inte om igen ;)
Igår gjorde jag premiärturen ute på Ikaros och jag har inte ridit ut på en häst som var min egna sen Tom så nån gång vintern 2009/2010? De är längesen.. Och efter Bella (unghästen) har jag vart livrädd för att rida ut, just för att det finns så mycket mer som hästarna kan bli rädda för och så vidare. Ikaros reagerade en gång. EN gång! Det var en cykel som stod precis intill vägkanten bakom ett buskage så den kom väldigt plötsligt så den tittade han till lite extra på men annars så var han lugnare än Matildas ponny Felicia, och hur många gånger har inte hon vart ute på den rundan vi red igår? Vi mötte en joggare och hennes barn på en liten cykel, en som stod o hammrade i plåt och massa saker som borde fått honom o titta till lite extra men nej. Trots att jag var nervös och rädd så brydde han sig inte :') Jag är så lättad!!
-
Idag ska jag ut o rida igen sen ska jag till Matilda och sova där :)) Puss!
Happy face!

Kommentarer
Amanda säger:

Åh vad kul att det funkar så bra med Ikaros! :)

2011-09-03 | 17:58:01
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback