You need only ask

What can I say? Vaknade med 39 graders feber och halsont i måndags morse, kanske pga av att jag gick en promenad på lördagsnatten med en uppknäppt skinnjacka och bara en tunn klänning under + att jag redan hade en början till förkylning då. Stor suck. Idag är det onsdag och temperaturen i min kropp har inte ändrats så speciellt mycket. Jag fryser jämt känns de som. Så nu vet ni varför bloggen har testat på det här med förtidspensionering. -
-
Har hunnit läsa ut en bok under tiden jag vart sjuk, Vampyrens märke heter den och jag fick den i 18 årspresent :) Den var så bra så igår när jag läste ut den började jag direkt på uppföljaren som heter Sveket, en fjärdedel av den har jag plöjt igenom. Plus sett Pirates 4 minst 5 gånger till. Den är braaaa!
När jag flyttar hemifrån till min alldeles egna lägenhet så ska jag köpa mig antingen en hund eller en katt, om det blir en tjej ska namnet va Syrena, kalla den för Sissy och om det blir en kille så ska han få heta.. Hades? Haaha näe skojja jag vet faktiskt inte de än ;) Eller kanske Akilles? :) Har börjat snöa in mig på grekiska hjältar och gudar eftersom Ikaros (min häst) har ett grekiskt namn. Ikaros och hans far sattes i fängelse av kungen och hans far tillverkade vingar av vax till dom så de kunde fly över havet. Han varnade Ikaros för att flyga för nära solen för vaxet skulle då smälta men det gjorde han ändå och störtade ner i havet och dog, därför betyder Ikaros övermod. Haha tolka det hur man vill men det kan vara både till fördel och nackdel ;)
Nu ska jag bli frisk tänkte jag, kyss!
.
.
Man orkar inte låtsas hur länge som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback