Hades, Odysseus och Aftonbladet

Tja!
Sitter med en försenad mediekommunikationsuppgift, har på en kvart skriit en A4 sida där jag jämfört Aftonbladets tidning med hemsidan. Lite klurigt men ah, jag fattar inte hur jag lyckats få ihop så mycket på så kort tid, vad jag kan minnas har jag aldrig köpt ett eget exemplar av tidningen, bara läst ur dom som Michelle köpte under två veckors tid när vi bodde ihop. Hon tyckte att vi skulle hålla oss uppdaterade med nyheter, dock fick hon titta på 22.00 nyheterna på tv själv, jag kände inget behov av det när hon ändå rapporterade vad de mest intressanta nyheterna var, det är som när jag sätter på Pirates of the Caribbean-filmen, jag bara behöver lyssna på den för att fatta vad som händer exakt, samma sak här. Haha!
.
Iallafall, jag ska göra klart den här uppgiften idag och sen börja lite på nästa mediekommunikationsuppgift som ska in nästa vecka, sen grejja lite med en grafuppgift (tack pappa för illustrator!), börja med fotouppgiften som det är inlämning av på fredag, imorgon ska jag till skolan och få uppgiften till en uppsats om Odysseus, tur för mig att jag är intressad av sånt, gamla gudar och allt sånt. Hur många gånger har jag inte sett på Troja och läst en massa om grekiska mytologin?
.
Måste ju berätta om allt jag gjort de dagarna jag inte bloggat heller, men det får bli under nästa pluggpaus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback