Rebirth

Önskar att jag kunde göra som Zoey Redbird, huvudpersonen i bokserien House of Night, bara kalla på de fem elementen och känna sig som en ny människa med ny kraft och ork direkt! Eller ens bara ett hjälper henne med de föresten.. Men det kan jag inte men jag har min fläckiga prins ute i stallet, dock försvinner den positiva energin jag får från honom alldeles för snabbt, jag är som en gammal mobil vars batteri är så utslitet att istället för att ladda den var fjärde dag måste man komma ihåg att göra det varje dag om den inte ska slockna och dö.
.
Jag blir så dramatisk ibland. Igår va en bra dag! Evelina den fina fyllde hela 17 år, bara 364 (eller är det skottår nästa år?) kvar till 18 årsdagen :D Det hemliga uppdraget var att hon skulle få rida :D På min fläckiga prins :)) Nervös blev hon när hon fick ta av ögonbindeln och insåg var hon var men hon både skritta, trava och galoppera, helt själv! Asduktig va hon :) Så hon ville knappt hoppa av.. Sen drog trion vidare till bowlinghallen där Mandy vann över mig med 4 poäng :@ Grr... Sen vidare till Gondolino där vi åt mat :D Sen åkte dom två hem och jag fastnade vid Sims 3 Husdjur ;) Hoppas din dag var sjukt bra Evelinis, för det är du jävligt mycket värd! ♥
(Film från Evelinas tur på Ikaros kommer, men inte nu)
.
Idag har vi firat Peter, han fick tre presentkort på Racerdepån, ja han tycker om sin cykel. Sen åkte jag, mamma, Emelie, Lizzie och Tessie, Lizzies lillasyster som vi är hundvakt åt i helgen till stallet där jag klippte Ikaros, han var gudomligt snäll och på ovanligt pusshumör :) Har bara bakbenen kvar sen är hela hästen utom halvaa huvudet klippt :) Får se om jag klipper hela, beror på om han uppskattar klippmaskinen i öronen ;)
.
Väldigt långt och bildlöst inlägg det blev men när jag ändå håller på så vill jag bara säga ett sjukt stort tack till Amanda och Evelina som inte glömt av mig trots att jag varit så borta under en lång tid och gett mer bekymmer än glädje de senaste månaderna, det ni gör, står vid min sida mot alla odds, skulle inte många klara av eller ens bry sig om att göra. Ni är två av några få som jag öppnat mig för och det krävs sån enorm styrka från er att bara orka lyssna, bry sig och komma ihåg hur allt ligger till. Att ni orkar det kan jag inte uttrycka i ord hur mycket det lyfter mig. När jag tatuerar in Grace á toi á nouveau je respire i nacken, som betyder tack vare dig andas jag på nytt, så kan ni räkna med att ni hör till dom som jag vill hylla genom det budskapet ♥
.
Kan som avslutning bjuda på en väääldigt gammal bild på mig, måste vara tagen nån gång slutet av 2009 eller början på 2010, ungefär precis innan mitt fall som kan jämföras med från himlen till helvetet. Beniges typ var jag verkligen på den tiden och Sagan om Ringen nörd utöver Pirates då (checka halsbandet) ;) Hur gammal var jag? 16? Ja varsågoda, en 16-årig Melinda i sina bästa dar!
Jävligt kaxig ser jag ut o va åxå?
Nedan har vi en Melinda i september i år, utsidan visar inte så mycket, insidan is a mess. Men nån gång tar jag mig ur det här åxå, det måste jag. Och jävlar i havet vad stark jag kommer vara som person då. Jag längtar redan.

Kommentarer
Evelina säger:

Tack så Gaaalet mycket! Haha, chockad blev jag lite, meeen, det va fasen kul att rida ^^

Ni är så söta :D



-Och, du kommer klara detdär Melinda! Du vet ju att vi är en trio, och kommer alltid vara! :*

2011-11-06 | 02:53:39
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
amanda säger:

<3 En trio har vi varit från första början sen vi började gymnasiet och så ska det fortsätta att vara!

2011-11-06 | 15:38:48
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback