Someone has stolen me and I'm here to take myself back!

Haha jag är faktiskt med fem gånger i videon, hehe ;)

Skolan idag, jag och Ellinor gjorde inbjudningar till klassfesten som hela klassen fick, blir nog jävligt kul! Sen vill jag till Ålle på fredag, får väl se hur det blir ;)

 

Well well har gjort en engelskauppsats nu och skickat iväg den, ska väl börja plugga lite till mediekunskapsprovet till på torsdag och även göra slutprovet på bilteorin på datorn nu åxå, gaaah jag blir inbokad till uppkörning och teoriprov idag!

Och imorn är dte en ynka liten månad kvar till min 18-årsdag. Seriöst var fan tar dagarna vägen? :O

 

Peter (pappa) har btw varit iväg och kollat på en systemkamera idag! Wiiie, najs o ha med den till England! Och hoppas att vi har den innan fredag för om allt går som jag vill så har jag en jäääävligt bra idé till en ny bloggheader ;)) Den ni!

Men Ronja är ju bortrest.. FAN! Får vänta tills hon kommer hem för hon är sjukt bra på o komma på idéer.. Får väl tänka lite på dte jag med ;))

 

Jaja, slutprovet sen OC!


Fast nää, det där är ju inte OC!

Kommentarer
Evelina säger:

haha vafan, hade du inte kollat klart på OC? xd

2011-05-23 | 18:10:59
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Ronja säger:

Det ska vi kanske nog kunna ordna när jag är hemma, om jag ens kommer iväg!? :(

2011-05-23 | 19:51:26
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback