The Show Must Go On

Vilken helg säger jag bara!

Det dåliga nu då är att jag har blivit sjuk. Så drar helgen rätt snabbt men lördagen började med falköping sen skara, städa, våfflor med Evelina, Michelle, Cissi (Michelles syrra), Ragnar, mamma och min syrra. Den fortsatte med att alla utom dom två förstnämnda åkte hem och Amanda droppa in. Jag tvingade Evelina och göra hål i örat på mig, hon skrek, Michelle skrek och Amanda filmade och va rädd. Jag va coollugn.

Sen duschade Michelle, därefter jag och vi började göra oss iordning sen droppade folk in allt eftersom. 20 pers va vi nog som mest och runt 3 (4 om man hade ställt fram klockan) hade alla utom Evelina och David dratt. Jag och Evelina somna väll nån timme senare. Askul kväll!

Söndag, jag vaknade med nackspärr och en tand man inte kan tugga mat på. Dessutom vakna jag av två idioter som hoppar i min säng och säger att klockan är halv tolv och att dom har städat hela lägenheten. Jag va dock rätt sur, inte EVelina för hon va redan vaken. Vi åt en dunderfrukost sen vid kvart i tre åkte jag till Falköping för o gå på A Night at the Opera - En hyllning till Queen. De va najs, dock lite för många låtar jag inte hört så mycket men aa vilken jävla röst mannen hade! Som vanligt när jag hör the show must go on höll jag på o börja lipa. Men jag lyckades att inte göra de!

Övningskörde tillbaka till SKara i snöovädret -.- Men all snö är borta idag så de är skönt :)

Drar mot Falköping senare idag för o gå på teorikurs sen blir det hem och bli frisk igen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback