God save the Queen

Tja tänkte att jag kanske kunde skriva något här för idag är en väääääldigt speciell dag!

Idag bokade mamma min och Michelles flygbiljett till ENGLAND!!! SÅ den 19 juli säger vi goodbye to Sweden and hello to beautiful London!

Vi tänker börja i London med att bl.a hälsa på Johnny Depp i vaxform (höjdpunkten på resan, jao!) sen ska vi även hinna med Isle of Wight, Cambridge, Oxford, sova på ett slott, rida på stranden på varsin Connemara ponny på Irland (rasens ursprungsland) och en jävla massa annat! Vi blir borta i tre veckor och det här ska bli en resa jag aldrig kommer att glömma!

 

Och eftersom klockan är över 00.00 nu så kan jag säga att det bara är EN endaste liten vecka kvar tills jag fyller 18! På midsommarafton till på köpet! Och idag är det även skolavslutning och klassfest, på måndag börjar jag jobba på dagiset i Stenstorp, jag tar snart (förhoppningsvis) körkort, när jag slutar jobba efter tre veckor ska jag ner en helg till Falsterbo och festa loss med allt underbart hästfolk, hem och jobba några dagar till och sen sticker vi iväg. Snacka om att min sommar kommer bli satans bra?!

 

Nu har den här stackars bloggen äntligen fått lite uppdatering, en ny design är vad som behövs och för det behövs nya bilder så eh aa men jaa ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback