When the world turns

Det där med "drar en melinda och bloggar i skolan" börjar bli en trend. Amanda drog trenden idag t.ex. Och hon visade även en film hon filmat på mig igår på svenska lektionen, en mer uttråkad människa har jag aldrig skådat haha ;)
Juste, idag när skoldagen var slut, d.v.s 11.45, så kilade jag, Amanda och Evelina upp till kafeterian och när och o amanda stog i kön så hör man evelinas röst bakom som säger "ångra du dig?". Jag vänder mig om får se en skymt av en kille, han såg helt okej ut liksom. Så detta måste ju jag kommentera sen när vi började gå ner till media igen och var nästan framme vid dörren.
M: "Han var ju snygg ju!"
E: "Men Melinda det var ju Johnny.."
M: VAR DE JOHNNY?!
Tre meter bort står stackars Johnny, och han vet ju inte om att jag faktiskt sa något snällt om honom.. Evelina börjar skratta och inleder en flykt och hennes läte när hon skrattade med handen för munnen lät som en nysning och Amanda fäller då kommentaren "vadå, vem var de som nös?". Hahahah typ missat all dramatik om Johnny, så himla go!
Sen sitter vi korridoren och asgarvar så när vi väl blir tysta så fattar Amanda vilken Johnny vi snackar, jo de va ju alltså Evelinas kompis Johnny som allt handlade hon kom hon fram till.. Aaa herregud cepe dag.. men men nu är klockan 12.34 och jag sitter i soffan i lägenheten med en Michelle bredvid som bara ängnar all sin uppmärksamhet åt Sims 3. Hon håller på o släcker en brand och måste befria fångade simmar, de va tydligen kul. Oj nu fastade brandyxan på väggen, shit gör nått fort!
Nu kommer alla dö tydligen, bra o ge upp sådär. Hon ska nog hålla sig till musiken och skita i o bli brandman på riktigt.
Jag ska väl leta upp nått o äta, tydligen har vi tomatsoppa. Är de gott?

Kommentarer
Ronja säger:

Vet inte om du trodde det var så, men ifall att; mitt senaste blogginlägg handlade absolut inte om dig (om du nu trodde det) :S Jag kan berätta imorgon varför jag var arg ;)



Ska bli så kuuuuul att se eran lägenhet förresten<3 :D

2011-01-18 | 17:09:56
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/
Evelina säger:

HAHHAHA; sååå klockren, jag skrattar fortfarande åt det! hahaha

jag tror jag citerar från din blogg och den går bra...

tacck:D

haha, för jag orkar inte skriva om allt, och du är en jävel på att få det att inte låta svammligt(Y)

2011-01-18 | 22:23:10
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/
Evelina säger:

HAHHAHA; sååå klockren, jag skrattar fortfarande åt det! hahaha

jag tror jag citerar från din blogg och den går bra...

tacck:D

haha, för jag orkar inte skriva om allt, och du är en jävel på att få det att inte låta svammligt(Y)

2011-01-18 | 22:30:24
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback