This is a time with no history

Lagom dryges inlägg förut men jag var så sjukt trött. Och är fortfarande, om inte ännu värre. Stannade kvar i skolan till typ halv fem, skit creapy o gå därifrån då. Mörkt överallt och så sjukt tyst. Scaary.

 

Är hemma nu och Michelles kompis Anna är här, mys :) SKa nog dra på en film och sen duscha I think. Jag vill sola :( Hmm jobbigt läge. Dessutom har jag kommit på att jag kanske håller på o bli smart! Jag har inte sagt något superkonstigt på aslänge! Eller har jag de? Eller jo de har jag nog.. Senast igår himlade Michelle med ögonen på de där sättet som hon alltid gör när jag är korkad. Men jag andas bra iallafall :D

 

Öh. Ska nog sluta nu föresten. Ha de gött (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback