The Illusionist

Gick och la mig rätt tidigt igår, redan vid elva.. Och vaknade halv elva idag och gick upp direkt :O Helt otroligt!
Nått är fel.
Har suttit vid teven och kollat på reprisen av Let's Dance. När halva hade gått ringde telefonen och det var Matilda som var ensam hemma den stackaren. Vi pratade, i en timme. Hmm de där med korta telefonsamtal från den bruden funkar inte. Det kortaste en gång var på 12 minuter, då ringde jag upp direkt och berättade för henne att dte var vårt kortaste telefonsamtal, värt.
Resten av dagen vet jag inte vad jag ska göra av.. Jag har en stor godispåse vid min sida men mår illa bara jag tittar på den. Godis är äckligt för tillfället.
Om nån undrar över rubriken så var det en film jag började titta på förut. Har sett den förut men har alltid missat typ första 20 minutrarna, likadant idag. Men jag vet mycket väl hur den slutar och den är skitbra! Helt min typ av film.
Hade inget mer o berätta. Hela inlägget kanske står i en enda röra men jag begriper inte varför det inte delas in i mina stycken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback