Svensk Honung

För de första vill jag säga att jag är hemma från skolan nu, eller har varit i någon timme men har hunnit laga mat och diska emellan åxå.
För de andra vill jag säga att jag tycker att ni ska gå in på den här bloggen och spana in hennes nya bloggdesign där två av mina verk finns med på headern. Den första är den fina texten under namnet Evelina. Den andra är Evelinas tatuering på vänstra handleden, den ni ;)
För de tredje så har jag lärt mig o skriva för jävla fort på den här datorn! Ni sk bara se mina fingrar just nu, dom flyger fram!
För de fjärde så ska jag sätta på en bra film nu, risken finns att det blir en Disneyfilm.
För de femte så är Amandas mammas honung väääldigt god!
För de sjätte så tycker jag att de här inlägget fick en viss känsla av punktlighet. Och inte när det gäller tid nu.
Teet blir kallt, hörs!
För de sjunde, visst är vår fondvägg i vardagsrummet snygg?
För de åttonde så har jag fått den fina muggen av mormor, tack! :D

Kommentarer
Evelina säger:

Haha, jaa.. konstnär som du är ;)

Och Amandas mammas honing är sjuuukt god! :D

och du är sööts :D

2011-01-28 | 17:41:40
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback