Svarta grenar skymmer huset vitt

Har kollat på Troja precis, ganska lång men bra film. Haha jag gillar verkligen sånadär krigsfilmer från hur långt tillbaka som helst med legender man hör om i historian. Den här gången ar det Akilles och co plus den Trojanska hästen. Tyvärr var slutet så jävla ovärt, kan de aldrig bli så som jag vill ha det utan ska vara helt tvärt emot, man blir ju ledsen :( Fast o sitta i 2,5 timmar och antingen se Brad Pitt eller Orlando Bloom på skärmen förlåter liksom det ledsna slutet :)
Vad jag ska göra nu har jag ingen aning om, kanske se på en film till? Lockar ordentligt mycket. Jag myser för fullt haha :D Jaja får väl se. Nån som har något annat spännande o berätta? Och Ronja är inte arg på mig fast det trodde jag inte att hon var heller! :D

Kommentarer
Ronja säger:

Haha vilken tur! :D

2011-01-18 | 22:08:38
Bloggadress: http://melcker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback