Soulmate

Jag och min syster är så sjukt olika. Hon befinner sig i Skövde på nått disco på Valhall eller vad de nu var och innan så jaa hon är ju inte som jag när jag fixar mig till fest.

 

Jag duschar, fönar håret, fixar till håret i den frisyr jag ska ha typ plattat/vågigt/lockigt. Sen på med smink inkl. ögonskuggor och annat skojsigt till ögonen, örhängen, halsband, armband aa u name it. Jag älskar smycken!

Emelie har precis fått en plattång man kan använda när håret är fuktigt. Så hon duschar sitter i morgonrock en halvtimme innan tåget ska gå helt ofixad. Plattar håret, tar på mascara, foundation och blir skitsur om man försöker få henne o ta på några som helst smycken. Och ögonskuggor är inte populärt nånstans. Och inga klänningar skulle hon få för sig o ta på sig heller, samtidigt som jag älskar klänningar :O

 

Olika på utseende? Hon är mööörkbrun i håret, jag ljust blond. Lika i ansiktet? Nej. Det tycker inte jag iallafall. Lika i sättet? Nej inte det heller.. Fast vi har nog lika dålig humor bägge två, eller iallafall när jag har lagom dålig.

Fast jag älskar henne ändå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback