Nyårsafton 2010/2011

Ja du var det 2011. Ser lite konstigt ut men när de är nyårsaftin nästan gång är väl lagom till att man vant sig.

HUr som helst, vid halv tre igår kom Evelina hem till mig. Vi kollade massa klipp på YouTube och lagom till att Michelle kom vid fyra kom vi på att vi kanske skulle fixxa oss precis som hon redan gjort. Smart. Jag hade på mig en svart klänning som var helt täckt av paljetter och med lackleggins till det.

Jag vet att ni är avundsjuka på att jag jämt blir så snygg på kort.

Och mina ögon såg ut såhär:

Och om någon undrar över godisbiten i min mun så var det den första godisbiten jag åt på ett år ;)

Vi åkte vidare hem till Erik där åxå Amanda var runt 6 och en timme senare kom lite mer trevligt folk. Det var kuligt där men fråga mig inte allt som hände. Eri fick iallafall våra piggelin som vi lämnade kvar där ;) Runt halv tolv fick vi skjuts in till Dagnys av Eriks syrra och där spööööregnade de :( Och de va så sjukt mycket folk att dte var omöjligt o komma in. Fats dte fattade inte jag först utan de fatta jag sen när jag, Michelle, Evelina, Patrik och Joanna satt på Valentino och käka pizza. Sen fick vi skjuts hem till mig av Michelles pappa och väl där så kolla vi på A Nightmare on Elm Street. Jag har aldrig sett Michelle flyga så mycket.. Sen skulle vi sova. Mne jag o Michelle babbla som fan och sen skrämde jag henne så hon höll på o fly landet. Och hon grabbade tag i täcket så att hon inte skulle frysa på gatan..

Men hon stannade och vi somnade väl vid halv 6 eller nått.

Idag är det nyårsdagen och innebär trötta ögon. Men inte mer! Stolt över mig själv. Nu blir det en film. Eller juste, alla bra är i lägenheten. Då får de bli nått annat.

Fatta känslan av o få äta godis igen?
Puss

Kommentarer
Evelina säger:

Hihiii, tack för igåår! det var awesome! <3

2011-01-01 | 20:01:29
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback