Heaven help me

Tjenare tjenare

Jag, mamma och pappa åkte till lägenheten förut. Har glömt om jag skrev det i förra inlägget.. Och om ni ville veta så började jag skriva lägenheten istället för inlägget, sova snart? Jaa när jag skrivit klart det här.

När vi kommer fram till dörren står det två namn där, men inte mitt och michelles utan "P.Hellberg & M.Kallin". Och M.Kallin skulle ju kunna stå för Michelle men det är det inte utan hennes mamma ;) Charmigt men vi vill ha våra egna namn ju :(

Vi skrivade iallafall upp hatthyllan och fixxade iordning så tvn, dvdn och surroundljudet funkade. Sen skulle vi skrivat upp en hylla i mitt rum men borrens batteri dog -.- Då åkte vi hem.

Ska gå o göra mig iordning nu och sen sova. Pöss

P.S. Min gitarr Jocke låter jätteilla, Michelle trodde att han behöver nya strängar. Jag är ledsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback