Golden Globe Awards 2011

Jag har beslutsångest. Golden Globe Awards går på kanal 9 inatt mellan 02.00 och 05.00 och Johnny Depp är nominerad två gånger i kategorin Best Performance by an Actor in Motion Pictures - Comedy or Musical. Hans roller är då den i The Tourist som jag tyvärr inte sett och för hattmakaren i Alice i Underlandet, som jag har sett måånga gånger (: Men hmm skola imorn men va fan jag kan gå upp kl 10 o ha huur mycket tid som helst på mig, kanske är värt det? Dessutom är Alice i Underlandet och The Tourist nominerad till Best Motion Pictures - Comedy or Musical, hmm aa får se.
Han är iallafall ödmjuk över sina nomineringar:
“One nomination would of course be a great honor, but two, is simply astonishing. I am floored, truly, by the HFPA’s kindness and generosity. I wish to thank them dearly, as well as all those many wonderful souls who made the films in question possible. My deepest gratitude and respect goes out to you all.”  Johnny Depp

Hmm får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback