Evelaiijna, med två i

Inget bloggande igår för jag har ingen dator i lägenheten. Trist, jaoo. Jag lagade mat nr jag kom dit igår. Sen badade jag och kollade på Top Model som gick i repris. Sen hade jag så jävla tråkigt att jag tog fram David och dammsug hela lägenheten. Wow. Shit. Melinda heter jag och jag hatar och städa, speciellt ensam. Och David heter dammsugaren för att han är fin och inte för att han suger.
På kvällen kom jag på att vi hade engelska läxa så jag gjorde den åxå och jaa.. Kollade på några filmer, bl.a Wallander Mastermind, riktigt bra film. Man blir ju alldeles snurrig i bollen när man ser den första gången. Dock var det säkert 30:e gången jag såg den igår.
Har inget annat o säga egentligen. Ska välja individuellt val snart, blir nog Engelska B, Matte B och dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback