But I love you 'til the end of time

Nu är jag hemma i mitt hus i Falköping. Ganska mysigt, blir ingen 18 års fest idag, sånt är livet kommer fler gånger. Ikväll ska jag äta mat och bara chilla, haha de är ju precis de som vi har gjort hela veckan men ändå ;)

 

Jaja jag skulle åka med 16.10 bussen till Falköping och jag skulle ta en buss som går från skolan till stationen kl 16.00. Jag är lite sen och när jag kommer dit är klockan fem över, helvetes jävla skit tänker jag och går vidare och när jag är precis bredvid teglaskolans busshållsplats (5 min från katedral) så kommer bussjäveln jag skulle åkt med!!! Jag gapade och skrek en jävla ramsa så Evelina som var med mig blev nog riktigt rädd :S Så de var bara o börja gå tillbaka hemåt och först ringa o boka om tiden till optikern och sen ringa Michelle och be om mat. Hon gjorde pannkakor till mig då (a) hihih hon är söt <3

 

Skulle sen åka med 16.55 bussen och skulle ta en annan buss till stationen, blir sen till den åxå men som tur var va den åxå sen, dock höll jag då på o missa falköpingsbussen. Men Det gjorde jag inte, puh. Sov som en jävla stock på bussen hem, skitläskigt. Fattar inte hur folk vågar sova på bussar o.s.v.  Åkte till optikern och fick ta i mina nya linser som jag ev. ska ha i fortsättningen åxå. Dom ger bättre syre till ögat så att man ibland kan sova med dom, SKÖNT!

 

NU ska jag o mamsen åka o köpa mat, puss!



Kommentarer
Evelina säger:

haha, något paff blev jag allt ^^

mennee, jag förstår dig ;d Och pannkakor är alltid gott? så tur i oturen :D

2011-01-21 | 22:50:51
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback