Billy Jean

Vad seg jag blivit på o blogga :O Förut blogga jag liksom 24/7 men aa..
Skolan igår va helt okej, vandrade hem vid tre och.. Kollade på film? Eller vad fan gjorde jag? Hm har jag glömt men när klockan va runt 6 så ligger jag väääldigt skönt i soffan och kollar på Troja när nån idiot ringer på dörren som en galning. De va Michelle och Samuel och Michelle orkade inte ta upp sin nyckel -.-
Vi lagade tacos och sen skicka vi iväg Samuel på hemligt uppdrag och när han kom hem så hamnade vi re på golvet och Michelle drog med Brandi (hennes gitarr) ner åxå. Vid halv tolv var jag räätt trött och somnade nästan i soffan, den är förövrigt skön!
Idag försov jag mig så jag missade idrotten, braaa Melinda! Tog mig till skolan i tid till engelskan och efter den samhäll sen slutade jag kl 12. Helt jävla död var jag.
Åkte hem och tog ett bad+peeling innan jag lagade mat och satte mig här och kollade på Moulin Rouge. Matilda ringde nyss så tjöta med henne lite.
Ikväll ska jag och Michelle på Zumba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback