Oscarsgalan 2011

Det blev inget Pirates eller ens OC i förmiddags för Evelina ringde och vi babblade på i nästan två timmar. Åkte med mamma och köpte pizza sen och efter de kolla jag på tv.

 

Senare åkte jag med mamma till Skövde för o hämta emelie och sen åka vidare till SKara med mig men efter halva vägen kommer jag på att jag glömt mina glasögon, smycken, ansiktsrengöring o.s.v. Smaaaart. SÅ de va bara o åka tillbaka till Falköping efter att vi hämtat EMelie och åka den vägen till SKara.

 

Nu är klockan 02.23 och jag och Michelle kollar på Oscarsgalan, eller själva galan har inte början än för dom är fortfarande på röda mattan men den börjar om typ 10 min ;) Under tiden har vi pluggat? xD Helt stört men aa och Michelle sitter och käkar en morot och säger helt plötsligt:

Melinda, vi måste börja äta mer smutsigt så stärker vi vårt immunförsvar. DOm som bor i Indien blir inte sjuka om dom käkar nått från golvet men det skulle vi bli. Vilken tur att vi inte bor i Indien då..

Lite senare när halva moroten är uppäten: Melinda, den här moroten är tre år för dne har tre ringar. Om de vore så borde väl vi ha en hel morotsskog i kylskåpet.

Under tiden jag pluggar så utbrister hon plötsligt: Det här är första gången jag ser dig plugga! Öh jaha och vad vill hon att jag ska svara?

 

Nu sitter hon och matar mig med choklad som inte är allt för god.. Men jag har bara sagt blö en gång!

Nu är jag nog trött för Michelle kommer in med en påse tacochips och jag säger: dom där är inte goda, inte utan ketchup.

Nu tog hon den mörka glassstruten från chokladlådan. Tur att hon har ett eget rum.

Nu börjar det puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback