MOHAHAHA!

Melinda packar, och jag fick göra vad jag ville förutom att facerapea henne, men hon sa inget om att bloggrapea, mohaha :D
Today har hon fått sig en tanke ställare!
Jag sa, ah, förästen, ska kanske säga att det är Evelina som skriver, höhö!
Men jag sa att apelsinsaft, saft från apelsiner
och då fick jag svar av melinda: ja? med det är ju samma sak?
Då suckade jag och Amanda åt henne
men då kommer hon och hennes blonda kommentar eller vad man nu ska kalla det:
Eller va? Ta det igen?
Så ni som läser hennes blogg utan att fatta att hon är ganska blond så.. vet ni det nu :)
Sen kan jag ju också berätta att när jag kom i kooridoren förut mottes jag av en springande Melinda och precis när hon ska krama mig halkar hon mitt framför mig och drar med mina byxor på vägen.. ja, alltså inte så långt, men så jag fick dra upp dom igen ;D
ah.. så typiskt henne :D
Nu springer hon omkring och packar och har inte märkt att jag sitter här på hennes blogg och skriver förfullt :D
undra hur hon kommer reagera när hon upptäcker detta inlägg :D
det kan bli.. kul!
Kanske hittar någon cool bild på denna söta tjej när jag ändå håller på :D
mohaha

Kommentarer
Amanda säger:

haha ni ä' la för goa eller ;D

2011-02-25 | 15:48:45
Bloggadress: http://amandahoffmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback