Me hearties

Hahaha asså på Facebook är helt klart de bästa dom uppfunnit att man kan ha pirat engelska som språk vilket jag har nu! Skitroligt typ videoklipp heter bewitched portrait och "gilla" heter "Arr!", ni vet som Barbossa i första Pirates filmen när han jagar Elizabeth under deras middag.

 

Och om man går in på en persons profil och den är online finns ju en knapp med en grön prick och ordet chatt, det heter parlay nu istället! Captain Jack Sparrows nödord tack vare Elizabeth ;)

 

Och innan varje namn så står de Cap'n, som Cap'n Melinda Hellberg. Asballt! Hahah jag är ju själa glad, men visst några grejer måste man ju typ lista ut för o fatta men men whatever! :D

 

Ungefär 11 minuter sedan heter 11 shots 'o rom ago, men okej nu ska jag inte göra den här bloggen till nått lexikon men ni som känner mig och vet hur galen jag är i pirater så hoppas jag att ni kan leva er in i min situation? :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback