Ibland blir jag så störd av tystnaden här

Herregud vilken dag, Matilda kom till mig vid kavrt över tio för o fixxa klart presenten till Moa som var en scrapbook med lite fina bilder, hon fyller ju som sagt 18 år idag! Stooort grattis :D

Jag hade redan hunnit duscha och gå ut med Lizzie då och senare drog vi upp till stan, köpte ett ar örhängen till Moa, hem för o inse att skrivaren inte funkar, vidare till morfar och skriva ut sista bilden och sen till Moa och gratta henne.

 

Nu är jag hemma igen men ska iväg till Skövde kväll för o se på bio, Sanctum rättare sagt. Blir nog kul :) Imorn blir det hummer (?) hos mormor & morfar!

 

Och jag trodde att det skulle bli ett lugnt lov men jag har haft nått o göra varje dag :O

Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback