Do you have any idea why a raven is like a writing desk?

EVELIIIIIINA ÄR HEMMAAAAAAA :D:D:D:D
Och efter den här kommentaren så förstår nog dom flesta att jag för ett ögonblick ville strypa henne..

Men sen kom jag istället på vad hon tänkt göra med tröjan och blev glad att jag präntat in i hennes skalle hur mycket jag älskar Jack Sparrow istället, och att hon förknippar honom med mig nu för tiden hihi :D:D

Jag kämpar för att komma igenom extramaterialet till Pirates 1, har sett ungefär 2,5-3 timmar och kommit halvvägs på listan :O I JUST LOOOVE IT!

Övningskörde idag, första gången på... 5 månader? Körde runt kvarteret en gång, mamma ville väl antagligen försäkjra sig lite om att vi inte skulle dö. Åkte sen genom hela stan till OKQ8 vid räddningstjänsten (jag bor vid Falbygdens Ost typ). Tankade och åkte stora vägen till stallet och släppte av syrran och sen åkte vidare till Skara och lägenheten. Träffade Michelle och en överfull sophink (vi har inte tömt den sen innan sportlovet, not good) Så det blev typ fyra soppåsar av det hela. Var soppåsen som var i sophinken hade tagit vägen vet ingen.

Mamma fick köra hem för jag var trött och då ringde morfar och frågade hur man fick fram dom roliga klippen från bingolotto på nätet. Jag förklarade snabbt att det var på youtube och hur man sökte (tack gode gud för att han är teknisk). Nu har jag kollat på tv och målat alla naglar (ja tånaglarna åxå dom blev rooosa). Hemskt vad parenteser det blir :O

Syrran fick mig just och bita sänder handen för o inte skratta för mycket, min överläpp har spruckit och utan nueva gör de skitont o skratta, så nu har jag bitmärken på handen åxå. Ciao!

Kommentarer
Evelina säger:

haha, puss på dig med ;)

glömde tillägga att tillochmed arvid såg den och sa; den skulle du ju köpt till melinda. Jag bah, jag veet!

men ah.. sen gick detsom det gick, haha!

Ha så bra i göteborg nuuuu, såses vi i möööra!

köss

2011-02-24 | 07:16:10
Bloggadress: http://envisgeting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback